PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Jūsų išsirinktas prekes galime pristatyti Jums visoje Lietuvoje. Tiksli pristatymo kaina apskaičiuojama sukėlus prekes į krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą. Užsisakius už 40 Eu ir daugiau, siuntimas į pasirinktą Lietuvos paštomatą nemokamas (išskyrus Kuršių neriją).

2. Užsakytas prekes taip pat galima atsiimti nemokamai adresu Žuvininkų g. 11, Šiauliai, iš anksto suderinus atsiėmimo datą ir laiką.

3. Dėl pristatymo į kitas valstybes susisiekite el. paštu gretusoy@gmail.com. Siuntinio pristatymo išlaidos į užsienį, priklausomai nuo šalies, apskaičiuojamos individualiai kiekvienam užsakymui.

4. Užsakyta prekė išsiunčiama per 3-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo datos. Apie visus nenumatytus siuntos paruošimo ir išsiuntimo termino pokyčius informuosime el. paštu. Jei užsakymo reikia ypač skubiai, maloniai prašome susisiekti el. paštu gretusoy@gmail.com.

Pristatymo būdai:

  • OMNIVA (paštomatas). Siuntimo kaina – 4 EUR. Siuntos pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą. Pristatymo trukmė 1 – 2 darbo dienos. Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni. Siuntai pasiekus terminalą, būsite informuoti SMS žinute, kurioje rasite nurodytą durelių atrakinimo kodą. Jeigu per 7 kalendorines dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui. Paštomatų adresus galite rasti www.omniva.lt

  • Kurjeris (OMNIVA). Siuntimo kaina – 7 EUR. Siuntos pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą. Pristatymo trukmė 1 – 2 darbo dienos. Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni. Siuntai pasiekus terminalą, būsite informuoti SMS žinute, kurioje rasite nurodytą durelių atrakinimo kodą. Jeigu per 7 kalendorines dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui. Paštomatų adresus galite rasti www.omniva.lt

  • LP EXPRESS (paštomatas). Siuntimo kaina – 4 EUR. Siuntos pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą. Pristatymo trukmė 2 – 3 darbo dienos. Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni. Siuntai pasiekus terminalą, būsite informuoti SMS žinute, kurioje rasite nurodytą durelių atrakinimo kodą. Jeigu per 3 kalendorines dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui. Paštomatų adresus galite rasti www.lpexpress.lt

  • LIETUVOS PAŠTAS. Siuntimo kaina – 4 EUR. Pristatymo trukmė 2 – 4 darbo dienos. Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni. Užsakymas siunčiamas registruota siunta. Siuntos būseną galima sekti adresu www.post.lt

  • Siuntos į užsienį. Siuntos į užsienio šalis pristatomos per Lietuvos paštą. Siuntos kaina nustatoma pagal siuntinio išmatavimus ir svorį. Daugiau informacijos galima rasti www.post.lt

  • Dėl pristatymo į Kuršių neriją prašome susisiekti el. paštu gretusoy@gmail.com.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotos nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.

2. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

2.1 Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

2.2 Prekė turi būti nesugadinta;

2.3 Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

2.4 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3. Gretusoy turi teisę nepriimti Jūsų grąžinamų prekių, jei nesilaikote nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (keičiama arba grąžinama prekė buvo panaudota, be originalių etikečių, sugadinta, buvo pagaminta individualiai pagal specialų užsakymą, ar pasibaigęs grąžinimo terminas).

4. Už priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

5. Pirkėjas grąžina prekes adresu per kurjerių tarnybą arba paštomatu, apmokant siuntimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės, ar pristatytos ne tos prekės.

6. Prekes pristatyti adresu: Žuvininku g. 11-1, Šiauliai arba Omniva paštomatas Vilniaus g. 15E, Šiauliai. Siunčiant prekę, prašome įdėti ją į papildomą apsauginę pakuotę, kad nebūtų pažeista originali pakuotė.

7. Grąžinamų (ar keičiamų) kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.

8. Prekę pirktą su nuolaidą pirkėjas gali grąžinti ar keisti, tačiau jam bus gražinama už prekę sumokėta suma su pritaikyta pirkimo metu nuolaida.